داروشناسی: پماد ایورمکتین در ایران پماد ایورمکتین موثر درون درمان التهاب مزمن پوست ( روزاسه )Reviewed by گروه پژوهشی پوست و لیزر مو on Oct 13Rating:

تهران-ایرنا-محققان آمریکایی دارویی ساخته اند کـه قادر هست بیماری روزاسه (آکنـه بزرگسالان) را بطور کامل درمان کند.

شاید بـه اینـها هم علاقه مند باشید

به گزارش ایرنا از هلث، پماد ایورمکتین در ایران «روزاسه» (rosacea) بیماری شایع پوستی هست که سبب قرمزی و تورم صورت مـی شود.

این بیماری کـه اغلب از آن با نام «آکنـه بزرگسالان» نیز یـاد مـی شود، ممکن هست در ابتدا فقط بـه شکل قرمزی و برافروختگی چهره درون مواقع مختلف خود را نشان دهد و حالتی گذرا داشته باشد.

اما این بیماری بـه تدریج سبب قرمزی پایدار درون مـیانـه چهره مـی شود و ممکن هست رفته رفته گونـه ها، پیشانی، چانـه و بینی را هم مبتلا کند.

این بیماری توسط یک انگل شبیـه عنکبوت ایجاد مـی شود کـه شب ها درون هنگام خواب به منظور جفت گیری از منافذ صورت بیرون آمده و بر صورت مـی خزد. پماد ایورمکتین در ایران این انگل به منظور بیشتر افراد بی ضرر است، اما به منظور مبتلایـان بـه روزاسه این انگل مـیکروسکوپیک همانند یک کابوس است. پماد ایورمکتین در ایران زمانی کـه این انگل مـی مـیرد باکتری بـه نام «باسیلوس باکتریوم» (bacillus bacterium) آزاد مـیکند کـه باعث بروز التهاب درون بیماران مبتلا بـه روزاسه مـی شود و شدیدترین شکل این بیماری را ایجاد مـی کند.

اکنون متخصصان پوست آمریکایی با ابداع این دارو کـه به شکل پماد هست به این بیماری کـه منجر بـه قرمزی صورت و بروز لکه های بدشکل درون مبتلایـان بـه آن مـی شود، خاتمـه دادند.

این پماد کـه حاوی ماده ایورمکتین   Ivermectinاست درمان بی خطر و موثری به منظور مبتلایـان بـه روزاسه بـه شمار مـی رود.

این پماد تقریبا نیمـی از مبتلایـان بـه روزاسه را کـه به درمان های موجود پاسخ نداده اند، درمان مـیکند. این پماد توسط شرکت داروسازی گالدرما (Galderma) ساخته شده است؛ این شرکت پیش از این داروی Mirvaso را نیز ساخته است؛ این دارو بـه طور چشمگیری قرمزی صورت را درون بیماران مبتلا بـه روزاسه را به منظور بیش از 12 ساعت کاهش مـی داد، اما درمان نمـی کرد.

این پماد واقعا موفقیتی درون درمان شدیدترین نوع روزاسه بـه شمار مـی رود و موفقیت قابل توجهی درون کاهش ابتلا بـه این بیماری ناراحت کننده پوستی بـه شمار مـی رود.

لیزر درمانی مخصوص بیماری روزاسه

در انگلیس تقریبا از هر ده نفر یک نفر بـه بیماری روزاسه مبتلا هستند. این بیماری معمولا بعد از 30 سالگی بروز مـی کند.

در حال حاضر این بیماری با مصرف آنتی بیوتیک های خوراکی و موضعی درمان مـی شود، اما این درمان ها بر نیمـی از مبتلایـان بـه روزاسه یـا تاثیر ندارد و یـا عوارض جانبی بر جای مـی گذارد.

پماد ایورمکتین با کشتن انگل دمودفولیکولاروم (demodex folliculorum) کـه گمان مـی رود درون ابتلا بـه روزاسه نقش دارد عمل مـی کند.

این انگل هشت پا با طول 0.01 که تا 0.04 مـیلی متر درون منافذ پوست صورت و فولیکول های مو و به طور ویژه درون اطراف چانـه، بینی،ابرو، مژه ها و پیشانی زندگی مـی کند.

این انگل شب ها به منظور جفت گیری روی صورت مـی خزد.حدود 30 که تا 70 درصد افراد حامل این انگل هستند کـه این مـیزان با افزایش سن زیـاد مـی شود.

منبع:

http://www.everydayhealth.com

نگارنده: حدیث بختیـاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی پوست و لیزر آلومـینا

جشنواره بیشترین تخفیف و بهترین کیفیت لیزر موهای زائد درون سراسر کشور

جشنواره های همـیشگی لیزر موهای زائد درون سراسر کشور را با دستگاههای پیشرفته الکساندرایت/ان-دی-یـاگ (نسل جدید) با انواع دستگاههای آپوجی پلاس 2018، لوترونیک، کندلا 2108 ، دایود های پیشرفته و… و استفاده از جدیدترین تکنولوژی آمریکایی نسل جدید (2018) پرسرعت و بدون درد و دارای مجوز رسمـی سازمان FDA آمریکا درون مراکز تخصصی پوست و لیزر درون سراسر کشور در این سایت ببینید

بهترین را انتخاب کنید





[داروشناسی: پماد ایورمکتین موثر درون درمان التهاب مزمن پوست ... پماد ایورمکتین در ایران]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 29 Jun 2018 10:14:00 +0000